La meva vida i l' explicació del titol del Blog.

Hola! Sóc el Nacho Latorre, sóc i visc a Terrassa.
Tinc 15 anys encara que el 18 d' Octubre en cumpleixo 16, he estudiat l' ESO al IES Terrassa.

Informació demanada pero de menys importancia:

Acustumo a mirar a la TV: la Sexta, Cuatro, i a la radio poso Flaix FM i Flaixbac.

Recomano la pelicula de Intocables perqué té un missatge super bonic i el bincul que es crea entre els protas es molt guay i la he vist moltissimes vegades i mai em canso.

També recomano la serie de Steven Universe perque es molt divertida, esteticament es preciosa, i te uns missatges molt prufunds d' amor, acceptació i sacrifici per la familia i amics.

Y recomano la canço de Plum del album Bloom de Troye Sivan perque a part de ser super "activa" te un missatge molt extrany pel fet de que diu que el amor pot ser com una Pruna pel fet de que potser es acida o es super dolça, no es el missatge més alegre, peró la canço te una base molt alegre i et pega una ostia mental perque no entens res.

El titol d' aquest blog es degut a l' historia del neixement de Venus, i com la pintura es un medi visual plastic, volia posar una referencia el cuadre de Botticelli.


                 I la foto que em representa es aquesta:









Basicament soc un histeric i em representa molt bé.


Comentarios